Pro společnost CPI Property Group se sídlem v Praze hledáme zaměstnance na pozici:
IT Helpdesk Administrátor
Pracovní poměr
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Nástupní mzda
Dohodou, dle znalostí a praxe
Nástup
Praha 1, nástup dle dohody (možný ihned)
Benefity
- zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní společnosti
- kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
- dobré platové podmínky a prémiové ohodnocení
- podpora při odborném rozvoji, možnost dalšího vzdělávání
- zázemí kanceláří v moderní budově Quadrio v centru Prahy
- iPhone a notebook pro soukromé využití
- zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
- občerstvení na pracovišti
- další benefity (multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, po vzájemné dohodě home office, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, a další)
Orientační požadavky
- Minimálně středoškolské vzdělání (IT zaměření výhodou)
- Flexibilita a časová disponibilita
- Pokročilá znalost angličtiny
- Znalost Microsoft technologií, Windows 7 a Windows 10
- Znalost běžných uživatelských aplikací jako MS Office, Adobe Reader
- Znalost práce s tiskovými frontami a tiskárnami
- Komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Ochota a schopnost učit se
- Zkušenosti s provozem, procesy (ITIL) a nástroji SD výhodou
- Vhodné i pro absolventy
Tým Helpdeskových administrátorů se zabývá poskytováním komplexních IT služeb pro provozovatele 26 hotelů v ČR a 6 hotelů v zahraničí CPI Hotels a poskytuje jim kvalitní IT podporu při jejich běžné práci s IT technikou a systémy.
Aktuálně hledáme do týmu šikovného kolegu, který bude zodpovědný za komunikaci s uživateli v partnerských společnostech, zpracování jejich požadavků a spolupracovat s dalšími týmy IT oddělení při řešení komplexnějších incidentů.
Náplní práce je:
- Příjem telefonických a emailových hlášení (incidenty/požadavky) od uživatelů
- Analýza a řešení incidentů
- Evidence incidentů/požadavků v Service Desk nástroji (JIRA)
- Komunikace a spolupráce s ostatními řešitelskými týmy
- Sledování provozních událostí
- Tvorba uživatelské dokumentace
- Vzdálená správa a administrace stanic – instalace, konfigurace, údržba
- Konfigurace mobilních zařízení – nastavení, správa, připojení
Máte zájem o tuto pracovní pozici?
Napište nám v krátkosti základní informace o sobě a my se Vám do 24h ozveme.
Vaše osobní údaje využijeme výhradně pro Vaše kontaktování za účelem obsazení této inzerované pracovní pozice