Pro společnost CPI Property Group se sídlem v Praze hledáme zaměstnance na pozici:

IT Helpdesk Administrátor

Pracovní poměr

Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

Nástupní mzda

Dohodou, dle znalostí a praxe

Nástup

Praha 1, nástup dle dohody (možný ihned)

Benefity

  • zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní společnosti
  • kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
  • dobré platové podmínky a prémiové ohodnocení
  • podpora při odborném rozvoji, možnost dalšího vzdělávání
  • zázemí kanceláří v moderní budově Quadrio v centru Prahy
  • iPhone a notebook pro soukromé využití
  • zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
  • občerstvení na pracovišti
  • další benefity (multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, po vzájemné dohodě home office, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, a další)

Orientační požadavky

  • Minimálně středoškolské vzdělání (IT zaměření výhodou)
  • Flexibilita a časová disponibilita
  • Pokročilá znalost angličtiny
  • Znalost Microsoft technologií, Windows 7 a Windows 10
  • Znalost běžných uživatelských aplikací jako MS Office, Adobe Reader
  • Znalost práce s tiskovými frontami a tiskárnami
  • Komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Ochota a schopnost učit se
  • Zkušenosti s provozem, procesy (ITIL) a nástroji SD výhodou
  • Vhodné i pro absolventy

Tým Helpdeskových administrátorů se zabývá poskytováním komplexních IT služeb pro provozovatele 26 hotelů v ČR a 6 hotelů v zahraničí CPI Hotels a poskytuje jim kvalitní IT podporu při jejich běžné práci s IT technikou a systémy.

Aktuálně hledáme do týmu šikovného kolegu, který bude zodpovědný za komunikaci s uživateli v partnerských společnostech, zpracování jejich požadavků a spolupracovat s dalšími týmy IT oddělení při řešení komplexnějších incidentů.

Náplní práce je:

  • Příjem telefonických a emailových hlášení (incidenty/požadavky) od uživatelů
  • Analýza a řešení incidentů
  • Evidence incidentů/požadavků v Service Desk nástroji (JIRA)
  • Komunikace a spolupráce s ostatními řešitelskými týmy
  • Sledování provozních událostí
  • Tvorba uživatelské dokumentace
  • Vzdálená správa a administrace stanic – instalace, konfigurace, údržba
  • Konfigurace mobilních zařízení – nastavení, správa, připojení

Máte zájem o tuto pracovní pozici?

Napište nám v krátkosti základní informace o sobě a my se Vám do 24h ozveme.

Vaše osobní údaje využijeme výhradně pro Vaše kontaktování za účelem obsazení této inzerované pracovní pozice

Společnost Leadit pomáhá spojovat uchazeče o práci s důvěryhodnými zaměstnavateli. Zaměřujeme se na obsazování všech druhů pracovních pozic a dokážeme tak najít vhodnou pracovní pozici pro studenty bez praxe i zkušené odborníky.

Provozovatelem těchto webových stránek je společnost Leadit Services s.r.o., IČ: 06805795, se sídlem Novodvorská 1005/150, Braník, 142 00 Praha 4.